Turistička organizacija Zlatibor otpočela je 13. maja promocije po gradovima Srbije. Najava letnje turističke sezone cilj je ovih predstavljanja, koja se organizuju i tokom narednih sedmica u desetak većih gradova Srbije.
Pod sloganom „Zlatibor tvoj pravi izbor“ Turistička organizacija Zlatibor najavljuje letnje sadržaje na glavnim gradskim trgovima i sve zainteresovane posetioce upoznaje sa ponudom najposećenijeg planinskog centra Srbije.
Kampanja promocije Zlatibora započeta je 13. maja u ovogodišnjoj evropskoj prestonici kulture, Novom Sadu, prezentacijom letnje turističke ponude “zlatne planine”, koju je održao direktor Turističke organizacije Zlatibor, Vladimir Živanović. Tom prilikom u restoranu “Sokače” organizovan je i radni doručak za medije koji su se rado odazvali ovoj zlatiborskoj dobrodošlici.
Tokom prve sedmice kampanje Zlatibor je svoju ponudu predstavio u Subotici, Zrenjaninu, Vršcu, Pančevu i Obrenovcu. U svakom gradu posećenost štanda bila je velika, a promocija Zlatibora veoma zapažena. Zainteresovani posetioci su imali priliku da se upoznaju sa brojnim sadržajima, atrakcijama i aktivnostima, kao i bogatom ponudom smeštaja, svim onim što ih očekuje ako ovog leta svoj odmor provedu na Zlatiboru.
Tako su građani Subotice prilikom promocije imali priliku da probaju kačamak, tradicionalno zlatiborsko jelo. Tu je veliku pažnju dece privukao ‘’face painting’’, gde su najmlađi posetioci štanda uživali u iscrtavanju i bojenju zlatiborskih simbola. Na trgu u Zrenjaninu mnoštvo posetilaca pridružilo se Udruženju za negovanje narodne tradicije “Zlatibor” koje se ovde predstavilo tradicionalnim igrama zlatiborskog kraja.
Promocija je bila zapažena i u Pančevu i Obrenovcu, gde je uz ostale predstavljen i projekat „Pokreni zelenu turu“ koji posetiocima omogućava da obiđu “zlatnu planinu” na drugačiji način – koristeći vozila koja su potpuno ekološki prihvatljiva (100% na struju), kao i bicikle koje imaju elektro asistenciju (a mogu se koristiti i kao obični bicikli). Posetioci Vršca dobili su korisne informacije i od predstavnika zabavno-tematskog parka “El Paso City“, dok su najmlađi uživali u interakciji sa zabavnim animatorima ‘’face painting’’-a.
Za najavu letnje turističke sezone na gradskim trgovima bile su zainteresovane i televizijske kuće i pisani mediji, profesionalno i posvećeno isprativši svaku aktivnost. Putem lokalnih medija o ponudi Zlatibora informisani su i oni građani koji nisu imali priliku da posete promocije na gradskim trgovima.
U okviru kampanje za posetioce štanda i verne goste Zlatibora bila je organizovana nagradna igra, pa su domaći turisti, koji su u proteklom periodu imali važnu ulogu u održavanju visokog turističkog prometa, nagrađeni lepim i vrednim nagradama. Promocije Zlatibora u gradovima Srbije podržavaju mnogobrojni partneri sa destinacije: hotelijeri, ugostitelji, zabavno-tematski parkovi, popularne atrakcije: Zip-lajn Ljubiš, Stopića pećina, Gostiljski vodopad.
Tokom narednih sedmica kampanja se nastavlja i u drugim gradovima Srbije među kojima su Šabac, Valjevo, Loznica, Kraljevo, Kragujevac, Kruševac… Poruka ”Zlatibor tvoj pravi izbor” stiže svuda odakle hiljade turista svake sezone dolazi na našu najposećeniju planinu.