Medijska pismenost građana najviša u protekle tri godine, digitalna u opadanju 2022.

Četvrti ciklus istraživanja u okviru programa Nova pismenost pokazuje da je indeks medijske pismenosti građana Srbije najviši u protekle tri godine i da trenutno iznosi 3,97 od idealnih 6, saopštili su Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i “Propulsion”. U saopštenju je navedeno i da je kod indeksa digitalne pismenosti primećen pad u odnosu na […]

Priručnik medijske i informacione pismenosti za roditelje odneo prvu nagradu festivala Kaktus

Kampanja za Priručnik medijske i informacione pismenosti za roditelje je kao najbolja integrisana kampanja u oblasti medijske i digitalne pismenosti osvojila prvu nagradu na ovogodišnjem nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija “Kaktus”, saopštilo je Ministarstvo informisanja i telekomunikacija. Kampanja i Priručnik za roditelje kreirani su s Ministarstvom u okviru programa “Nova pismenost“, koji partnerski sprovode Američka agencija […]