Na današnji dan, 25. marta , 1923. godine sletanjem na aerodrom u Pančevu aviona na liniji Pariz – Istanbul, Jugoslavija je postala deo tada malobrojne porodice država koje su povezane vazdušnim saobraćajem.
Aerodrom Pančevo nalazi se u blizini Pančeva, nedaleko od Beograda. Koristi se za operacije opšte avijacije, ima jednu travnatu pistu dužine 1.000 metara i širine 60 metara.
Aerodrom koristi i Utva Aviation Industri, proizvođač lakih sportskih i trenažnih aviona za testiranje svojih letelica.
Sa ovog aerodroma 15. marta 1923. godine krenuli su avioni francusko -rumunske kompanije (Franko-Rumen).
Nekoliko dana kasnije, 25. marta, otpočeli su saobraćaj između Pariza i Istanbula preko Pančeva, prvi međunarodni letovi za Beograd ili iz njega.
Iste godine, 9. septembra, prvi avion je poleteo na redovnoj liniji iz Beograda za Bukurešt.
Ovo je ujedno bio i prvi komercijalni noćni let u istoriji vazduhoplovstva.
CFRNA (Compagnie franco-roumaine de navigation aerienne) odlučila je da je letenje noću jedini način da njen avion koji leti na liniji Pariz-Beograd-Bukurešt-Istanbul pobedi čuveni voz Orijent ekspresa za Istanbul.
Kompanija je 1925. promenila ime u CIDNA (Compagnie internationale de navigation aerienne), a aerodrom Pančevo koristila je do maja 1927. godine.