Kompanija Lidl Srbija i Crveni krst Srbije pozvali su danas gradjane da podrže akciju “Mala dela su velika stvar” i kupe označene proizvode u bilo kojoj prodavnici te trgovine u periodu od 29. novembra do 19. decembra ove godine koji će biti dostavljeni korisnicima pomoći iz ugroženih grupa, saopšteno je danas.
“Pozivamo potrošače da podrže ovu akciju i svojim malim gestom učine veliko delo. Mi ćemo, kao direktni doprinos kompanije, dodatno donirati sredstva za podršku Programu narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, rekla je rukovodilac Korporativnih komunikacija i CSR kompanije Lidl Srbija Martina Petrović.
U Srbiji trenutno, kako je navedeno, ima oko pola miliona stanovnika koji nemaju niti jedan pristojan obrok dnevno, kao ni osnovne uslove potrebne za brigu o higijeni.
Ovom kampanjom, kompanija Lidl Srbija želi da, kako je navedeno, omogući svojim potrošačima da se na jednostavan način uključe u pomoć onima kojima je pomoć neophodna, kao i da im posebno u vreme praznovanja i darivanja, pokažu da nisu zaboravljeni.
“Zahvaljujemo kompaniji Lidl Srbija, koja je jedna od onih društveno odgovornih kompanija koja je dobro razumela potrebe Crvenog krsta Srbije i naših korisnika. U vremenu kada siromaštvo pritiska veliki broj naših sugradjana, a kada je epidemiološka situacija zabrinjavajuća, solidarnost, humanost, medjusobno razumevanje i pomoć su nam najpotrebniji”, rekao je predsednik Crvenog krsta Srbije Dragan Radovanović.