Najposećenija planina Srbije Zlatibor nije samo omiljeno odredište domaćih turista, već je po svojim sadržajima prepoznata i u svetu.
Da su svetski turoperatori zainteresovani za turističku ponudu ‘’zlatne planine’’ govori i to što su tokom vikenda 1. i 2. aprila vodeći turoperatori iz Kine, u okviru svoje studijske ture po našoj zemlji u organizaciji Turističke organizacije Srbije i nacionalne avio-kompanije “Air Serbia”, boravili na Zlatiboru.
Direktor Turističke organizacije Zlatibor Vladimir Živanović poželeo je dobrodošlicu gostima iz najmnogoljudnije zemlje sveta nakon čega im je kroz šetnju centrom Zlatibora predstavljena turistička ponuda lidera srpskog planinskog turizma. Tom prilikom posetili su zlatiborsku pijacu, probali lokalne proizvode i upoznali se sa autentičnom proizvodnjom i tradicijom ovog kraja.
Potom su na obnovljenom Kraljevom trgu upoznali simbole Zlatibora, izrazivši zadovoljstvo što su se našli i na mestu začetka organizovanog turizma na Zlatiboru, pokraj Kraljeve česme podignute pre 130 godina. Posetili su i atraktivne turističke lokalitete, najposećeniji speleološki objekat Stopića pećinu, kao i srce zlatiborske tradicije Muzej “Staro selo“ u Sirogojnu. Tokom svog boravka na Zlatiboru uverili su se i u visok kvalitet turističke ponude hotelskih kapaciteta.
Gosti iz Kine, po podacima pre pandemije kovida-19, bili su među najbrojnijim stranim turistima u Srbiji, a rado su boravili i na ‘’zlatnoj planini’’. Ovom prilikom istakli su da je usled oporavka turističkog tržišta nakon globalne pandemije Zlatibor ponovo na njihovoj kolektivnoj listi putovanja.
Posebnu pažnju privukla im je raznovrsna gastronomska ponuda, tradicionalni domaći proizvodi, dok je ljubaznost lokalnog stanovništa i ugostiteljskih radnika učinila da sa Zlatibora ponesu najlepše utiske. Zahvalivši se domaćinima na gostoprimstvu, turoperatori iz Kine su preneli svoje utiske da Zlatibor poseduje izvrsne potencijale za turizam koji će ih sigurno ponovo dovesti na najposećeniju planinu Srbije.