Udruženje potrošača Efektiva uputilo je Sekretarijatu za energetiku grada Beograda zahtev za pravično umanjenje cene za grejnu sezonu 2022-23. svim tarifnim kupcima na terotiriji Beograda, koji su korisnici usluga javno-komunalnog preduzeća “Beogradske elektrane”.
“S obzirom na to da je vreme tajanja grejne sezone smanjeno za 15 dana, što predstavlja 8,33 odsto ukupnog trajanja grejne sezone, i u tom perodu nije bilo isporučene toplotne energije, predlažemo da se za isti procenat umanje računi potrošača za period od 12 meseci”, navelo je Udruženje potrošača Efektiva.
Podsetili su da je prema Odluci o snabdevanju toplotnom energijom grada Beograda kao i članu 80. Zakona o zaštiti potrošača, predviđeno da potrošač ima pravo na reklamaciju i umanjenje cene, za vreme trajanja nekvalitetnog grejanja.
Ranije danas Udruženje je podnelo zahtev za inspekcijski nadzor i pokretanje prekršajne prijave protiv Beogradskih elektrana zbog, kako su naveli, neosnovanog odlaganja grejne sezone.