Brojna istraživanja su pokazala da je mali broj onih građana koji barem jednom nisu odigrali tiket ili zavrteli automat. Poražavajuća stvar je to što među njima ima značajan broj maloletnika.
Reklamiranje kladionica u Srbiji je uzelo maha. Svakodnevno možemo da uočimo da ih reklamiraju oni koji bi trebalo da budu ponos nacije. Sportisti, glumci, muzičari, sve veći broj poznatih ličnosti učestvuje u reklamama koje propagiraju ovaj vid zavisnosti.
Iz začaranog kruga klađenja je teško izaći jer se svakodnevno reklamiraju na svim kanalima sa nacionalnom frekvencijom
Svesni da svakom ko se bori sa ovom zavisnošću, enormno reklamiranje otežava proces lečenja, Španija, Belgija i Holandija su donele mere u kojima je sportistima i poznatim ličnostima zabranjeno da reklamiraju kladionice. Srbija ovo nema ni u planu, jer očigledno ovoj vlasti odgovara posao sa kladionicama koji joj donose basnoslovne profite i ako spadaju u bolesti zavisnosti.
Potrebno je odlučno krenuti u borbu, pooštriti zakon prema kladionicama u kom jasno piše da maloletna lica ne mogu da učestvuju ni u kojoj vrsti igre na sreću. Da se po uzoru na pomenute države, zabrani poznatim i javnim ličnostima, reklamiranja bolesti zavisnosti. Uz to je neophodno da se udaljenost sa 200 metara od obrazovnih, kulturnih i verskih ustanova, poveća na minimum 400 metara. U Beogradu se i trenutne mere ne poštuju, ne kontrolišu se, te se nameće pitanje, ko je u ‘talu’ sa njima.“, izjavio je Narodni poslanik i potpredsednik POКS, Vladimir Đorđević.