PKS: ‘Agro Belgrade 2024’ okupiće proizvođače i kupce voća i povrća na sastancima 26. januara

Instalirajte iOS ili Android aplikaciju Srbija Vesti

Foto: agrobelgrade.com
Podelite vest

Bilateralni sastanci domaćih i regionalnih proizvođača i izvoznika svežeg, smrznutog, ili prerađenog voća, povrća i grožđa sa renomiranim uvoznicima, distributerima i maloprodajnim lancima iz regiona i Evrope biće održani 26. januara na Beogradskom sajmu, u vreme trajanja Međunarodnog sajma voćarstva, povrtarstva i vinogradarstva “Agro Belgrade 2024”, saopštila je Privredna komora Srbije.

Sajam “Agro Belgrade 2024” traje od 25. do 27. januara, a okupiće više od 1.000 izlagača i brendova, uključujući i predstavnike najvećih svetskih kompanija. Rok za registraciju za sastanke je 25. januar, prijavama na link.

Ti susreti se organizuju u okviru Evropske mreže preduzetništva, uz podršku Privredne komore Srbije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Srbije, Sekretarijata za poljoprivredu Grada Beograda i projekta “Velika mala privreda” koji finansira USAID, a realizuje međunarodna organizacija ACDI/VOCA.

Prema rečima Bojana Jankovića, menadžera za razvoj tržišta i izvoza iz ACDI/VOCA, sastanci tokom “Agro Belgrade 2024” sajma su pravo mesto za domaće i regionalne proizvođače voća i povrća da predstave svoju ponudu inostranim i domaćim kupcima, povećaju obim prodaje i prošire svoja izvozna tržišta.

“Do sada među potvrđenim kupcima su ‘Freshvil’ iz Poljske, ‘Smith & Son’ iz Velike Britanije, ‘Bohemia’ iz BiH, ‘Voli’ marketi iz Crne Gore, ‘Vero’ iz Severne Makedonije, kao i sve značajniji maloprodajni lanci iz Srbije. Pozivamo proizvođače iz Srbije i regiona da nam se pridruže i zakažu sastanke sa potencijalnim partnerima”, rekao je Janković.

Кatarina Momčilović Matić, viši savetnik u Centru za EU integracije Privredne komore Srbije istakla je da su B2B susreti koji se održavaju na galeriji Hale 1 Beogradskog sajma od 10 do 17 časova odlična prilika za umrežavanje i direktnu komunikaciju izlagača i kupaca, jer tokom sastanaka koji se unapred zakazuju putem platforme, mogu detaljnije da razgovaraju o specifičnostima proizvoda, količinama, rokovima isporuke i drugim relevantnim pitanjima i tako procene mogućnosti buduće saradnje.

“Sastanci su besplatni i zakazuju se unapred, brzo i jednostavno putem onlajn platforme, čime se registrovanim učesnicima pruža mogućnost da pronađu partnere u skladu sa svojim potrebama i interesima, što olakšava proces pregovaranja i započinjanja saradnje i realizacije zajedničkih poslova”, objasnila je Momčilović Matić.

Prošlogodišnji “Agro Belgrade” okupio je više od 500 izlagača iz Srbije, regiona Balkana i sveta, među kojima su bili proizvođači svežeg, smrznutog i prerađenog voća i povrća, poljoprivredne mehanizacije, sistema protivgradne zaštite, sistema za navodnjavanje i ostale opreme.

 

Tagovi

Povezane vesti:

Subscribe
Notify of
guest
0 Коментари
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x