Kompanija Koka-kola HBC Srbija (Coca-Cola HBC) objavila je danas da je pokrenula novu inicijativu “Vlasina – još čistija ljubav”, kao dela krovnog projekta “Vlasina – čista ljubav”, koja će biti usmerena na upravljanje ambalažnim otpadom i promociju reciklaže na Vlasini.
Na predstavljanju je održana radionica za lokalne ugostitelje kojima su vodeći stručnjaci iz oblasti održivog turizma upravljanja otpadom predstavili ključne koncepte i prakse u očuvanju netaknute prirode Vlasine.
Inicijativu “Vlasina – još čistija ljubav” kompanija Koka-kola HBC Srbija sprovodi u partnerstvu sa Turističkom organizacijom opštine Surdulica i kompanijom Sekopak.
Na potezu pored Vlasinskog jezera i u ugostiteljskim objektima postavljeni su kontejneri za selektivno odlaganje ambalažnog otpada, koji će potom biti poslat na reciklažu, čime su stvoreni preduslovi da zaštićeno područje Vlasine ostane čisto.
Ta kompanija je navela da je njen doprinos lokalnoj ekonomiji, kroz različite naknade, ali i investicije u izgradnju lokalne putne infrastrukture, donacije i druge projekte, samo u poslednje tri godine premašio pola miliona evra.
U narednom periodu Vlasina će posetiocima ponuditi i nove i osvežene planinarske staze, u ukupnoj dužini od 47 kilometara, kao zajedničku investiciju Koka-kola sistema i Kancelarije Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) u sklopu projekta “Vlasina – čista ljubav”.