Zlatibor je omiljena planina za odmor tokom prvomajskih praznika, a već treću godinu zaredom Gold gondola je nezaobilazna atrakcija za posetioce iz zemlje i regiona.
Samo tokom četiri dana, od 28. aprila do 2. maja, zlatiborska gondola prevezla je oko 8000 putnika od kojih je najposećeniji bio 1. maj kada se vozilo 50 odsto više putnika. Time je oboren dnevni sretenjski rekord od 2549 putnika, ali i prvomajski rekord od početka rada.
Vožnja najdužom gondolom na svetu ne prestaje da fascinira turiste, a doživljaj je dodatno obogaćen nesvakidašnjim uslugama – branč u vazduhu i romantično putovanje. Sa ponosom možemo reći da su se brojni parovi zaprosili u kabinama Gold gondole, pa je tako bilo i ovog puta u našoj ljubavnoj kabini uz šampanjac, slatke zalogaje i pogled na Zlatibor iz najduže gondole na svetu. Radost i zadovoljstvo mladog para nisu izostali uz reči zahvalnosti na dobroj organizaciji i usluzi.
U skladu sa promocijom zdravih stilova života, Gold gondola je podržala 3. Gold trail Zlatibor trku čija je startna pozicija bila uz samu izlaznu stanicu na Torniku, a pobednici u svim kategorijama, između ostalog, nagrađeni su kartama za vožnju gondolom. Takođe, najmlađi fudbaleri 2. Međunarodnog turnira „Zlatibor kup“ iz Srbije, Crne Gore, Severne Makedonije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Francuske, Slovenije i Rumunije iskoristili su vožnju gondolom za predah između utakmica i upoznali Zlatibor iz potpuno nove perspektive. Na turniru se takmičilo više od 90 ekipa u osam kategorija, a organizatori su bili Opština Čajetina, Turistička organizacija Zlatibor i Turističko-rekreativni kompleks „Zlatibor“ uz pomoć Kulturnog centra Čajetina.
Podsetmo da je putnicima olakšana kupovina karata, kao i rezervacija branča u vazduhu i romantične kabine preko digitalne platforme Visit Serbia. Time je maksimalno pojednostavljen proces dolaska na gondolu, a prvih 50 „online“ kupaca dobija značajne pogodnosti za sadržaje na Zlatiboru. Dodatna povoljnost je i gratis treća karta na kupljene dve uz Mastercard karticu svake subote do kraja godine u zajedničkoj kampanji kompanije „Mastercard“ i Gold gondole. Ova pogodnost je dostupna korisnicima Mastercard kartica svih banaka u Srbiji bez obzira na to da li plaćaju plastičnom karticom ili mobilnim novčanikom.
Naši putnici sve češće prepoznaju gondolu kao mesto sa kog će poneti najlepše uspomene što nas inspiriše da im svake sezone pružimo neki nov sadržaj i pomerimo granicu turističke ponude. Ovakvim tempom posećenosti i zadovoljstva naših putnika sve smo bliži milionitom putniku kog očekujemo do kraja ove godine.