Na Suvoj planini nastavlja se potraga za nestalim Milanom: U potrazi danas i vojna policija sa psom tragačem

Instalirajte iOS ili Android aplikaciju Srbija Vesti

Foto: Privatna arhiva
Podelite vest

U potragu za Milanom Đorđevićem (41), farmaceutom iz Niša koji je u ponedeljak popodne nestao na Suvoj planini, uključili su se danas i pripadnici vojne policije sa psom tragačom, saznajemo od Siniše Đorđevića, oca nestalog čoveka.

On je kazao da će sa njegovim sinom i danas tragati žandarmerija, policajci, rođaci i prijatelji.

„Vojna policija će sa psom najpre pretražiti brdo ispod osmatračnice kod Bojaninih voda, a potom će nastaviti naviše ka Tremu, najvišem vrhu Suve planine. Vreme nam ne ide na ruku, puno je kiše palo noćas pa je teren klizav, a sada je magla na planini i dosta smanjuje vidljivost. Posebno će biti teško da se sa dronom nešto uradi“, izjavio je Siniša za naš portal.

Od ponedeljka od kada je Milanov službeni automobil pronađen na parkingu pored napuštenog planinarskog doma na Bojaninim vodama, za njim je u tom delu Suve planine tragalo više desetina građana, planinara, policajaca, šumara i pripadnika Gorske službe spašavanja. Pregledane su šume koje okružuju izletište, ali i planinski vrhovi Trem, Mosor i Sokolov kamen, kao i deo planine ka selu Veta i manastiru u tom selu.

Milanovi otac i majka apeluju da se potraga nastavi i da se uključi što veći broj ljudi, naročito oni koji imaju pse koji mogu da nanjuše ljude, kako bi njihov sin bio što pre pronađen. Majka nestalog čoveka Marica Đorđević kazala je za naš portal da ne znaju i pokušavaju da nađu odgovor na pitanje zašto je njihov sin u ponedeljak otišao u planinu „goloruk“, bez planinarske opreme i telefona.

Marica je kazala da je njen poslednji susret sa sinom bio u ponedeljak ujutru između 8 i 9.30 časova, i od tada ga nije ni videla, ni čula.

“On je pre posla svratio i popili smo zajedno kafu. Pre toga je poslao neke službene mejlove. Rekao je da mora da ide službeno do Kliničkog centra, da odradi klinike. Ponudila sam ga da doručkuje, ali je odbio, a ja ga nisam ga zadržavala jer sam znala da ima obaveze. Radio je kao zastupnik jedne velike farmaceutske kompanije i ponedeljkom je obilazio urologiju i onkologiju u Kliničkom centru u Nišu, a ostalim danima ostala mesta na jugoistoku Srbije”, izjavila je Marica za naš portal.

Dodala je da je taj poslednji susret bio običan susret majke i sina i nije primetila ništa čudno u Milanovom ponašanju, mada su se njegove kolege požalile da se u poslednjih mesec, dva čudno ponašao.

“Kolege su rekle da je bio uznemiren, uplašen, i od jedne koleginice je potražio lekove za spavanje jer nije mogao da spava. Nama se nije žalio. Poveravao se uvek starijem bratu i ocu, ali ovog puta ni reč nije rekao, nije se požalio da ima neki problem. Bio je mnogo srećan, samo dan pre nestanka jer je u Beogradu na međunarodnom takmičenju njegov sin osvojio treće mesto. Bili su porodično tamo gde se takmičenje održavalo i vratili se kući sa medaljom i peharom”, istakla je Marica.

Prema njenim rečima, shvatili su da se nešto dogodilo sa njim u ponedeljak popodne kada nije došao s posla da vodi sina na rođendan.

“Pre toga se oko podneva javio snaji i rekao da ne može da stigne da uzme ćerku iz vrtića, ali da će stići da vodi sina na rođendan. Kad se nije pojavio, niti javljao na telefon, snaja je pozvala našeg starijeg sina, da joj pomogne, da on odvede dečaka na rođendan. Tada smo krenuli da ga svi zovemo na telefon, ali se nije javljao. Pametni sat koji mu je ostao u stanu pokazao je da se njegov telefon nalazi 19 kilometra od Niša. Zato je stariji sin sa drugarima otišao do Bojaninih voda i tamo pronašao parkiran Milanov službeni automobil”, izjavila je Marica.

Ona je kazala da ne znaju zbog čega se Milan uputio na planinu sam, bez opreme za planinarenje, čak i bez novčanika jer mu je i on ostao u stanu.

“Ne znamo gde je bio između 12 časova prepodne i 17 časova ili 18 časova, kada je njegov automobil zapazio na parkingu jedan biciklista. Bio je u 12 časova u Jelašnici, tu ga je kamera za video nadzor usnimila, i pored reke je sedeo na klupi i razgovarao najpre sa nekom decom, a posle sa čovekom koji je kosio livadu. Pre 17 časova nije otišao na Bojanine vode. To nam je biciklista potvrdio. On nam je rekao da ga je automobil prestigao otprilike u 17 časova na putu ka Bojaninim vodama. Šta se za tih pet sati dešavalo sa Milanom, gde je bio, ne znamo“, istakla je Marica.

Ona je kazala da je policija preuzela Milanove telefone koji su bili u kaseti njegovog službenog vozila, kao i laptop koji mu je bio kod kuće.

„Službeni telefon „ajfon“ ne mogu da otključaju, a na privatnom telefonu imao je tog jutra tri poziva. Zvao ga je drug iz Amerike, koleginica iz Beograda i neki planinar. Da li je policija uspostavila kontakt sa tim čovekom, ne znamo. Ne znamo ko je to. Naš sin je planinario sa društvom, sa bivšom direktorkom koja je planinar i sa kumom iz Vlasotinca. Išao je na planinu, ali nikada sam i bez opreme. Sad je otišao obučen za posao, u pantalonama, košulji i braon kožnim cipelama“, izjavila je Marica.

Dodala je da se plaše da je Milan, bez adekvatne opreme, upao u neku od vrtača na Suvoj planini ili se okliznuo i pao sa staze, pa povređen ne može da pozove u pomoć