Problem bezbednosti dece putnika je izraženiji, ako se uzmu u obzir podaci da se 90 % dece nepravilno prevozi u auto-sedištima, jer auto-sedišta ili ne odgovaraju težini i/ili visini deteta, ili nisu ispravno postavljena ili dete nije pravilno vezano u auto-sedištu.
U skladu sa tim, Agencija za bezbednost saobraćaja u saradnji sa kompanijom Mol Srbija realizovala je kampanju pod sloganom “Igra je za decu, dečiji život nije igra” u 10 gradova u Republici Srbiji i to: Beograd, Pančevo, Novi Sad, Sremska Mitrovica, Subotica, Кraljevo, Aranđelovac, Jagodina, Loznica i Кragujevac. Кampanja je realizovana u periodu 16.06-14.07.2022.godine.
Cilj kampanje bio je da se roditeljima ukaže pažnja na važnost i značaj pravilne upotrebe dečijih auto-sedišta. Na licu mesta, vršila se kontrola i besplatno savetovanje o pravilnoj upotrebi auto-sedišta za decu.
Posetioci aktivnosti učestvovali su u nagradnom kvizu, a oni koji su izvučeni na nagradnoj igri, dobili su dečije auto-sedište, MOL Plus klub karticu od 2000 poena, USB sa kratkim filmovima i uputstvom o pravilnoj upotrebi, kao i brošure, koje su prezali na Mol servisnim stanicama. Agencija je obezbedila ukupno 50 dečijih auto-sedišta, 5 po svakoj stanici za dobitnike nagradne igre.
Takođe, deca koja su učestvovala u pokaznim vežbama, dobila su promotivne materijale ( knjige, bojanke, trakice, prsluke, majice, privesci i dr.) sa likom njihovog omiljenog junaka „Pažljivka“.
Кampanje je započeta na Mol servisnoj stanici u Višnjičkoj ulici u Beogradu, a završena na Mol stanici u Novom Sadu. Najbolje posećene stanice bile se u Loznici i Sremskoj Mitrovici.
Važnost i značaj događaju dali su mnogi influenseri, novinari, roditelji i dr.
Agencija će i u budućem periodu nastaviti sa preventivnim aktivnostima ka deci, ali i ka drugim ciljnim grupama.