Vršilac dužnosti direktora “Pošte Srbije” Zoran Djordjević najavio je danas širenje i digitalizaciju tog preduzeća u oblasti usluga osiguranja, kako onih dostupnih na šalterima pošta, poput putničkog zdravstvenog osiguranja, kombinovanog osiguranja domaćinstva, zelenog kartona, osiguranja pomoći na putu i osiguranja od auto-nezgode, tako i uvodjenje novih digitalnih usluga.
Na Petoj konferenciji “Srpski dani osiguranja” u Arandjelovcu, Djordjević je rekao da digitalizacija, kao razvojni prioritet “Pošte Srbije”, ima za cilj uvodjenje elektronskih mogućnosti za realizaciju klasičnih ali i inovativnih usluga pošte, u skladu sa savremenim potrebama gradjana.
“Aplikativna rešenja će, izmedju ostalog, omogućiti da gradjani iz svojih domova organizuju slanje i prijem pošiljaka, plaćanje prinadležnosti, slanje eTelegrama i eČestitki. Uz to, uvodjenje paketomata će omogućiti fleksibilnost rokova i lokacija za prijem pošiljaka dok za potrebe privrede radimo na realizaciji projekta eArhiviranja”, rekao je Djordjević.
Dodao je da istovremeno, oblast osiguranja, u kom je “Pošta Srbije” prisutna već nekoliko godina kroz saradnju sa Dunav osiguranjem, čije su usluge gradjanima dostupne na šalterima pošta, ocenjen kao jedan od poslovnih prioriteta imajući u vidu rast prakse u razvijenim evropskim zemljama gde se osiguranje približava klijentima upravo preko poštanskih operatora.
“Zato ćemo zajedno sa partnerima iz delatnosti osiguranja raditi na tome da čitav spektar, kako trenutno dostupnih, tako i novih usluga osiguranja, gradjanima bude dostupan i putem digitalnih rešenja, pri čemu su prednosti za Poštu Srbije upotpunjenje asortimana usluga, optimizacija korišćenja resursa i povećanje profitabilnosti”, rekao je Djordjević.
Istakao je da “istovremeno, na ovaj način, osiguravači svoje proizvode čine dostupnijim, čime se popularizuju usluge osiguranja i povećava njihova prodaja”.