Lider tim za saobraćaj stranke Zajedno Dragomir Lukić ocenio je danas da je ekonomičnije da se Stari savski most ne pomera, već da se levo i desno, odmah uz Stari savski most izgrade dva čelična gredna mosta kutijaste konstrukcije širine do 8m.
“Ta dva nova mosta bi imala najveći raspon od oko 140 metara tako da bi njihovi noseći stubovi bili udaljeni oko 15 metara od stubova Starog savskog mosta koji nose čelični luk dužine 106,2 metra. Cena izgradnje dva nova mosta i rekonstrukcije Starog savskog mosta bi bila oko 45 miliona evra, što je upola manje od oko 100 miliona evra koliko bi koštalo uklanjanje Starog savskog mosta i izgradnja novog mosta na istom mestu”, rekao je Lukić u saopštenju.
Naveo je da bi pri izgradnji novog mosta na mestu Starog savskog bilo prekida saobraćaja u trajanju od minimum četiri godine, pa bi za to vreme na ostalim mostovima preko reke Save bilo još većih saobraćajnih gužvi nego što ih ima.
“Novi mostovi bi za saobraćaj motornih vozila i tramvaja bili jednosmerni, pa bi u tom slučaju Stari savski most posle rekonstrukcije bio pešačko–biciklistički. Tako bi se bez prekidanja saobraćaja na Starom savskom mostu, obezbedila duplo veća propusna moć saobraćaja motornih vozila između Novog Beograda i Beograda na vodi”, rekao je Lukić.