Digitalne komunikacije u savremenom poslovanju na turističkom tržištu dobijaju sve veću ulogu u unapređivanju poslovanja turističkih destinacija.
Promocija putem interneta pre svega omogućava globalnu prisutnost, stalnu dostupnost bogatog sadržaja informacija, kao i razvijanje interaktivnog odnosa sa turistima.
Iz tih razloga Turistička organizacija Zlatibor plasirala je novu mobilnu aplikaciju pod nazivom ‘’Zlatibor Loyalty’’.
Ona omogućava gostima da prilikom korišćenja turističkih i ugostiteljskih usluga na Zlatiboru ostvare potencijalne popuste na usluge smeštaja, usluge hrane i pića u restoranima, programe izleta, ulaznice za muzej, atrakcije, događaje i manifestacije.
Gost ima mogućnost da putem aplikacije ostvari popuste i dobije potrebne informacije o celokupnoj ponudi na Zlatiboru i okolini. Svi koji ovde borave imaju mogućnost da skinu aplikaciju ”Zlatibor Loyalty” APP i na jednostavan način, unošenjem svojih osnovnih podataka aktiviraju karticu i ostvare pravo na popuste.
Aplikacija sadrži podatke korisnika i informacije o ostvarenim popustima koji su dobijeni na osnovu aplikacije. U drugom delu nalazi se popis svih sadržaja i pogodnosti, podeljenih u šest kategorija.
Kategorije su podeljene na trgovinu, izlete, muzeje, smeštaj, hranu i putovanja sa detaljnim informacijama o navedenim sadržajima. Na ovaj način turisti se na jednostavan način mogu o svemu informisati i uz to ostvariti popuste.
Aplikacija “Zlatibor Loyalty” omogućava da kroz jedinstvenu i raznovrsnu turističku ponudu Zlatibora, najposećenije planine Srbije, gost doživi nova i nezaboravna iskustva.
Aplikaciju možete preuzeti na: Play Store ili App Store