U petak i subotu (18 i 19.11.2022.god) biće održana četvrta tradicionalna manifestacija „DANI PROKUPCA u gradu SVETOG PROKOPIJA” sa temom “PROKUPAC NAS SPAJA”.
Organizatori akcije su udruženje građana „VOLIMO JASTREBAC“ i agencija „JASTREB-EPIGENIA“. Ovogodišnji promoter je motivacioni govornik Đorđe Mitrović koji junačkom borbom kroz šipražje zdrastvenih nedaća daje primer vedrog duha, istrajnosti i borbe koja mnogim osobama podlegnim iskušenjima kao i osobama sa sličnim zdrastvenim oboljenjima daje velik podstrek.
Vinarija iznenađenja ove godine je čuvena vinarija “Botunjac“ iz Donjeg Žleginja u Župi aleksandrovačkoj gde na porodičnom imanju Botunjac, nastaju vrhunska vina Botunjac, koja su neobičan spoj tradicije, tehnologije i ljubavi prema večnom piću.
Program manifestacije “DANI PROKUPCA u gradu SVETOG PROKOPIJA” počinje u petak (18.11.22.) u Narodnom muzeju Toplice sa početkom u 14h kratkim izlaganjem i debatom na temu “Razvoja turizma u Toplici i na Jastrepcu kroz prizmu Prokupca koji nas spaja”. Uvodni izlagači na ovu temu biće Marko Jakšić kao predstavnik udruženja proizvođaca vina sa oznakom geografskog porekla “Toplica”, Darko Zarić kao viši kustos Narodnog muzeja Toplice i Simon Simonović kao direktor Turisticke organizacije Prokuplje, dok ce moderator skupa biti Aleksandar Milanović ispred organizatora skupa.
U subotu (19.11.22.) od 11h do 14h u samom centru grada Prokuplja predstaviće se vinarije koje gaje Prokupac, lokalne destilerije, planinske i ostale potencijale prokupačkog kraja. Okupljanje ljubitelja vina i turističkih promotera biće u bašti prelepog caffe bara “MEMORIES“ u pešačkoj zoni u Prokuplju koja je ujedno i pokrovitelj manifestacije.
P lanirano je upoznavanje sa programom vinarija, degustacija Prokupca i ostalih vinskih sorti, upoznavanje sa turističkim projektima, proizvođacima rakijе, lokalne hrane i promoterima prokupačkog kraja. Druženje, razmena ideja i degustacija, upoznavanje sa turističkim potencijalima regije u vinskom turizmu koji u sklopu sa planinskim, duhovnim, zdrastvenim i istorijskim turizmom mogu mnogo da utiču na ubrzani razvoj turizma cele regije.
Izlagači: Vinarije “Botunjac”, “Doja”, “Toplicki vinogradi”, “Aranđelovic”, “Strahinic”, “Stankovic”, “Marjanovic”, “Kostic”, “Maletic” , lokalne destilerije, planinski turistički poslenici, predstavnici turističkih brendova prokupačkog kraja.
Dane Prokupca u gradu Svetog Prokopija podržali su Turistička organizacija grada Prokuplja i Narodni muzej Toplice u Prokuplju. Pokrovitelj manifestacije je caffe bar “MEMORIES“.